Regulamin serwisu KRAUSE Kancelaria Adwokacka
wersja z 8 stycznia 2021 r.
- 1 Postanowienia wstępne
- Usługodawcą jest KRAUSE Kancelaria Adwokacka, NIP: 6972237193 z siedzibą przy ul. Tęczowej 82c lok. 11, 53-603 Wrocław, zwana dalej: „Usługodawcą”
- Strona internetowa www.kancelariakrause.pl (dalej: „Serwis”) wraz ze wszystkimi podstronami w domenie jest prowadzona przez Usługodawcę.
- Za pośrednictwem Serwisu świadczone są usługi przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość – drogą elektroniczną („Usługi”).
- Usługi, o których mowa powyżej, obejmują dobrowolne korzystanie przez osoby trzecie (dalej: „Klient”) z funkcjonalności Serwisu, takich jak Formularz Zapytania.
- Funkcjonalność Formularz Zapytania umożliwia Klientowi zadanie pytania prawnego drogą elektroniczną.
- Usługodawca zabrania kopiowania, wykorzystywania czy rozpowszechniania treści Serwisu bez jego zgody.
- 2 Korzystanie z Serwisu
- Z funkcjonalności Serwisu może korzystać każdy bez ograniczeń. Osoba fizyczna, nie posiadająca zdolności do czynności prawnych lub posiadająca ograniczone zdolności do czynności prawnych, z funkcjonalności Serwisu korzysta przez opiekuna prawnego.
- Warunkiem korzystania z funkcjonalności Serwisu jest akceptacja Regulaminu i Polityki Prywatności.
- Klient potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje wszystkie jego postanowienia.
- Zakazane jest dostarczanie przez Klienta jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.
- Regulamin jest bezpłatnie udostępniany do wglądu i zapoznania się przez Klienta bez ograniczeń czasowych.
- 3 Zgoda Marketingowa
- Poza akceptacją Regulaminu i Polityki Prywatności, niezbędnych do prawidłowego korzystania z funkcjonalności serwisu, Klient może także dobrowolnie zgodzić się na przesyłanie mu drogą elektroniczną informacji od Usługodawcy związanych z funkcjonowaniem Serwisu i świadczonych przez niego usług prawniczych.
- Informacje rozsyłane są w formacie HTML lub TXT na podany przez Klienta w formularzu adres poczty elektronicznej, zawierać mogą także pliki graficzne.
- Klient ma w każdym momencie możliwość rezygnacji i cofnięcia wyrażonej zgody marketingowej, za pomocą informacji mailowej wysłanej Usługodawcy.
- 4 Wymogi techniczne
- Niezbędne warunki techniczne do prawidłowego korzystania z systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Usługodawca to:
- Stały dostęp do Internetu;
- przeglądarka internetowa akceptująca pliki typu Cookie
- Włączona obsługa Cookie oraz JavaScript;
- posiadanie przez Klienta konta poczty elektronicznej ;
- oprogramowanie zapewniające możliwość otworzenia, edytowania i wysyłania plików w formatach zgodnych z Microsoft Office oraz Adobe (w szczególności .docx, .xlsx, .pdf.
- Pliki załączane przez Klienta za pośrednictwem funkcjonalności Serwisu mogą być zamieszczane i przechowywane w plikach o następujących formatach: PDF, doc, docx, rtf, jpg, gif, tif, tiff, zip, rar, xls, xlsx. Pliki w innych formatach mogą być nieodczytane przez Serwis.
- Maksymalny rozmiar jednego pliku wynosi 1 MB
- 5 Formularz Zapytania
- Klient korzysta z Formularza Zapytania za pomocą wbudowanej w Serwis funkcjonalności, wypełniając odpowiednie pola informacyjne. Polami koniecznymi do wypełnienia, aby skorzystać z funkcjonalności, jest Imię i Nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu celem umożliwienia kontaktu zwrotnego, jak również potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem i Polityką Prywatności.
- Skorzystanie z Formularza Zapytania jest możliwe wyłącznie w razie akceptacji Regulaminu i Polityki Prywatności. Wyrażenie zgody marketingowej jest fakultatywne.
- Klient zobowiązuje się opisać swój problem w sposób kompletny, umożliwiający rzetelną ocenę sytuacji przez Usługodawcę.
- Wysłanie zapytania za pośrednictwem Formularza Zapytania skutkuje przekazaniem jego treści Usługodawcy, który zobowiązuje się bez zbędnej zwłoki udzielić Klientowi odpowiedzi.
- Klient oświadcza, że jest mu wiadome, że udzielona odpowiedź na zapytanie stanowić wyłącznie interpretację podanego przez niego stanu faktycznego pod kątem obowiązującego prawa i w żadnym wypadku nie ma charakteru wiążącego. Dotyczy to w szczególności porad z zakresu prawa podatkowego, gdzie Klient ma możliwość wystąpienia do właściwych organów o indywidualną interpretację przepisów prawa podatkowego. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ostateczne rezultaty działania Klienta, podjętego w zgodzie z treścią udzielonej porady, w szczególności jeśli odnosi się to do wyroków zapadłych w postępowaniach sądowych czy administracyjnych.
- 6 Udostępnienie zanonimizowanej treści porady
- Klient wyraża zgodę na opublikowanie przez Usługodawcę w Serwisie zarówno treści zadanego pytania jak i udzielonej odpowiedzi, w sposób uniemożliwiający identyfikację Klienta przez osoby trzecie.
- Publikacja następuje ze zmianami niezbędnymi do uniemożliwienia identyfikacji Klienta (m.in. zmiana imion, kwot, miejsca, czasu).
- Treść opublikowana jest ogólnie dostępna.
- Na wyraźne życzenie Klienta udzielona przez niego porada może zostać wyłączona z publikacji.
- 7 Odpowiedzialność Usługodawcy
- Usługodawca nie ponosi w szczególności odpowiedzialności za skutki wynikłe z:
- Chwilowej niedostępności Serwisu wynikającego z przyczyn od Usługodawcy niezależnych;
- awarii, przyczyn leżących po stronie dostawców Internetu, awarii sprzętu lub oprogramowania Klienta;
- niewłaściwego korzystania z funkcjonalności Serwisu przez Klienta
- zastosowania się do ogólnie dostępnych treści zamieszczonych w Serwisie,
- krótkiej przerwy technicznej w funkcjonowaniu Domeny w przypadku planowanej, bieżącej obsługi Serwera oraz oprogramowania Serwisu.
- Oznaczenia wiadomości od Usługodawcy do Klienta lub od Klienta do Usługodawcy jako Spam.
- W razie zmiany jakichkolwiek danych osobowych koniecznych do prawidłowego świadczenia usługi przez Usługodawcę, Klient jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia go o tych zmianach. W przeciwnym wypadku ewentualna szkoda z tego wynikła nie obciąża Usługodawcy.
- 8 Reklamacje
- Wszelkie reklamacje dotyczące korzystania z funkcjonalności Serwisu oferowanych przez Usługodawcę należy przesyłać na adres KRAUSE Kancelaria Adwokacka, ul. Tęczowa 82c lok. 11, 53-603 Wrocław.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- oznaczenie Klienta składającego reklamację;
- wskazanie funkcjonalności, z którą wiąże się reklamacja i dokładnych danych umożliwiających np. identyfikację problemu;
- wskazanie i uzasadnienie zarzutów będących podstawą reklamacji;
- wskazanie zakresu żądania Klienta składającego reklamację;
- Jeśli reklamacja nie zawiera danych, o których mowa w ust. 2, Usługodawca, w terminie 5 dni od jej doręczenia, może wezwać Klienta do uzupełnienia danych.
- Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od dnia doręczenia Usługodawcy reklamacji. W razie wezwania do uzupełnienia reklamacji, termin ten liczy się od dnia doręczenia reklamacji uzupełnionej.
- 9 Postanowienia końcowe
- Postanowienia Regulaminu nie uchybiają przepisom o ochronie konsumentów i innym przepisom powszechnie obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Treść Regulaminu jest udostępniona w sposób stały i nieodpłatnie na stronie internetowej Serwisu w taki sposób, aby Klient w każdym czasie mógł Regulamin przechowywać i odtwarzać.
- Wszelkie spory między Klientem a Usługodawcą rozpoznaje sąd wyłącznie właściwy dla siedziby Usługodawcy.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 8 stycznia 2021 r.
- Usługodawca może zmienić Regulamin w każdym czasie, bez konieczności informowania Klienta.